Re: PILNE pytanie o partycje...

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_o2.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 01:01:56 MET

Użytkownik DarksidEye napisał:
> Nie no, angielski to ja dobrze znam, chodzi mi o to, czy to da sie jakos
> pominac,
> zeby partycja zwiekszyc i nie stracic systemu.. wyczytalem na sieci,
> ze ten komunikat mozna zignorowac... tylko, czy na pewno...?
> System - XP

ta partycja musi się kończyć przed 1024 sektorem. (dokładnie chodzi o
rozmiar).

Ja u mnie na kompie miałem już wiele możliwych kombinacji partycji
(jedna duża>30GB, kilka mniejszych po 10GB, itd) i nigdy nie miałem
problemów, ale...jeśli nie musisz, to tego nie rób - nie warto ryzykować
(w/g mnie).

--
pozdrawiam, Konrad
Linux Registered User #293048