Re: Drukowanie z DOS do portu COM1

Autor: Wojciech Ściesiński (wojteks_at_NOSPAMwojteks.prv.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 22:22:33 MET

> Klopot chyba lezy w samej
> naturze W98... :-(

Zgodnie z sugestą zawartej w innym poście sprawdziłem na stronach Elzabu
- rzeczywiście są jakieś problemy w komunikacji (z W98SE oraz W ME) ale
mam wrażenie, że Elzab się z tym uporał ze swoimi drukarkami - ja akurat
mam Posneta. Tak więc będę grzecznie prosił Elzab o przedstawienie jakie
mają rozwiązanie - chyba coś co się nazywa WINCOM ale co to dokładniej
jest to nie wiem.

Jednocześnie stuknę też maila do Posneta i napuszczę ich, że Elzab już
wie a oni są w ogonie ;-)

> No coz... testy sie robi na jeszcze niesfiskalizowanej drukarce :-)

Święta racja, nawet chyba wiem skąd takie cudo pożyczę :-)

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński
wojteks_at_NO-SPAMwojteks.prv.pl