Re: LCD do 2 - 2,5 tys zł

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 18:04:26 MET

In article <1334925.3M3XbVZAdz_at_phoenix>, Artur Gawryszczak wrote:

> ";-)" zapomłeś :-)

Nic nie "zapomłem", to jest prawda. Nawet specjalnie rozkręcałem swój
poprzedni monitor, który oryginalnie miał 1024x768 75Hz, a maksymalnie
wyciągał właśnie 79Hz i dotąd regulowałem potencjometrami w środku, aż dało
się ustawić trochę powyżej 80Hz, bo przy 79 bolały mnie oczy. Przy okazji
popsułem geometrię i chyba po tej operacji zaczął piszczeć.

Paweł