Re: CD-ROM LG 48x.

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 16:14:40 MET

Użytkownik "Jacek" <jacmac_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Michał [mic] naskrobał:

> Skoro silnik rusza a szuflada się zacina, to bez watpienia usterka
> mechaniczna. Szukaj aż znajdziesz, możliwe wyrobienie zębów,
> sparciały/naderwany pasek, okruch przyklejonyn smarem gdzies tam
> itd...

Oglądałem go dokładnie w środku i nic nie widać. Zapomniałem napisać
o dwóch rzeczach: CD-ROM zawsze się zacina gdy nie ma w środku
płyty. Gdy płyta jest w środku, nie ma problemu z wysunięciem szuflady.
Druga sprawa jest taka, że jak naciśnie się przycisk i szuflada się
zablokuje,
to trzeba nacisnąć jeszcze raz (jak gdyby zamknąc) i dopiero próbować
ponownie.

pozdrawiam