Co mogło paść?

Autor: r_m_at_op.pl
Data: Sun 24 Nov 2002 - 16:29:06 MET

Witam

Ponowię swoje pytanie ponieważ sprawa jest dla mnie bardzo ważna.

Wczoraj w kompie nastąpiła awaria.Trochę smrodu i okazało się prawdopodobnie,
że padł zasilacz(nie działał cooler i straszny smród wydobywał sie z niego).
Kupno nowego i komp działał jak nowy.Niestety kilka godzin. Znowu nie można go
odpalić.
Objawy:
Po włączeniu cooler zasilacza działa.
Zaczyna działać płyta główna ECS K7VTA3 v.2 (cooler procesora, dioda).
Po około 2s następuje wyłączają sie obydwa coolery natomiast dioda na płycie
świeci.I koniec.
Niestety nie mam koncepcji od czego zacząc.Czyzby pozostawał serwis?

Proszę o pomoc.

Robert