Re: NaNagrywaczka YAMAHA 16/10/40-wasza opinia

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 15:52:25 MET

"Michał"

> Co powiecie o tych nagrywarkach ze stajni YAMAHA bo mam okazje kupic za
150
> PLN. I nie wiem czy warto

Trudno powiedziec, kupno uzywanej nagrywarki jest dosc ryzykowne (czy wiesz
jak byla eksploatowana?). Zalezy do czego uzywasz. Jest to pewnie model CRW
2100E, pracuje tylko w pio4, Yamahy nigdy nie mogly kopiowac cdekow z
SafeDisc-iem. Ja sie zrazilem do tej firmy, bo stare modele cdrw byly bardzo
padackie.
Jesli chcesz nagrywajki do prostej archiwizacji, a wiesz ze nie byl sprzet
za mocno "katowany" to mozesz rozwazyc, w innym wypadku zastanow sie nad
nowym LiteOnem x40, ktory ma wszystkie szmery bajery, a kosztuje 100 zl
wiecej.

Pzdr.
hattab