Re: k7s5a wiesza sie :(

Autor: Tomek (tzd_at_interia.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 15:20:13 MET

Użytkownik ".::Przemo::." <przemo_23NOSPAM_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> a sprawdzales pamiec, moze to tutaj jest problem?

Mam bardzo podobny, lub nawet taki sam problem na plycie ECS K7VZA v.3.0
(KT133A) i duron 800.

Karta graficzna i pamieci testowane, sa jak najbardziej OK.

Mam to od ponad pol roku, na szczescie moge sie obejsc bez grania :)

Ale wiem , ze raczej niedlugo chce zmienic plyte... bo innego rozwiazania
nie znam.
(probowalem pod winxp i win98, z roznymi sterami, patchami do via itp......)

Bez rezultatu.

Pozdrawiam
T.