Re: drukarka hp 840c

Autor: LaW (law2_at_poczta.fm)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 14:43:01 MET

Użytkownik "Mariusz" <mariusz_sosnowiec_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem . Po wejsciu w okno "opcje drukowania" np. w Wordzie i
wyjsciu
> z niego drukarka wiesza komputer i wyskakuje niebieski ekran .
> Zainstalowany system : to Win 98 . Drukarka podlaczona przez port
> rownolegly .

Spróbuj zmieniać opcje drukowania nie z poziomu uruchomionej aplikacji,
tylko poprzez wybranie najpierw właściwości drukarki z
START|USTAWIENIA|DRUKARKI, zatwierdzeniu zmian i później dopiero dać
drukowanie w aplikacji (ale już bez mieszania w parametrach). Nie jest to
może zbyt fachowy sposób, ale u mnie działa ;)

Pozdrawiam

LaW