problem z RSem

Autor: Jarek (korczyc_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 13:28:03 MET

Mam problem z połączeniem miernika do portu szeregowego laptopa (TOSHIBA
Satellite).

Przy podłączeniu miernika do PCta komuniacja działa bez zarzutu. Miernik ma
własny software (można w nim ustawiać połączenie jedynie przez COM1 lub
COM2).

Sprawdzałem port w laptopie - działa, ale jedynie pod DOSem (sprawdzałem
myszką szeregową i kablem nullmodem robiąc link z PC w Notron Commanderze).

Niestety pod Windowsem 98 (także w trybie MS DOS) CHOLERNE POŁĄCZENIE NIE
DZIAŁA.

Co to może być?

PS. Próbowałem już wszystkich ustawień w BIOSie.