Re: Epson LX-300 - service? g

Autor: J.F. (jfox_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 13:20:02 MET

On Sat, 23 Nov 2002 15:01:41 +0100, Marcin wrote:
>Padla mi 1 igla w ww drukarce. Co robic? a raczej gdzie i za jakie
>pieniadze?Boje sie ze musze zainwestowac w cala glowice? Bo coz innego :
>wyczyscic? Czym

Czyszczenie czasem dziala. denaturat, izopropanol, oliwka, WD40,
benzyna. Mozna rozebrac, przeczyscic i zlozyc, ale to precyzyjna
robota.

A nowa glowica ... no coz, niejedna nowa plujka jest tansza.

P.S. robi sie jeszcze jakies tanie iglowki ? Mam taka durna sytuacje
ze z jednej strony by sie bardzo przydala, a z drugiej - za pol roku
byc moze nie bedzie potrzebna w ogole. OKI w tej sytuacji sa za
drogie.

J.