Heeeelp !!!!

Autor: PL_at_STI
Data: Sun 24 Nov 2002 - 12:57:57 MET

CZesc

Blagam o pomoc.....

Wszystkich ktorzy sa w stanie odzyskac uszkodzona partycje wraz z danymi na
niej zawartymi...

Problem w skrocie wyglada tak:

Chcialem sobie polepszyc i sobie pogorszylem;o((((

Mam dysk Seagate Baracuda 40GB, i bylo na nim ok 30GB posciaganych danych

konieczna byla reinstalka Win'XP, wiec uzylem Partition Magic 7.0, i z
wolnego miejsca zrobilem sobie partycje ok.1.5GB

ustawilem ja jako Aktywna i zmienilem oznaczenie DRIVE na C:, wtedy PM7.0
pozostala czescujal takze jako partycje PRIMARY i Aktywna i bez oznaczenia.
Proba zmiany oznaczenia DRIVE na - E: nie przynosila rezultatu......

Znow chcialem byc chytry...
zainstalowalem XP, bez problemow, i kazalem mu polaczyc obie partycje, no i
po kilku godzinach wykazal jakis blad......

teraz ciagle probuje automatycznie RECOVERY PARTITION, ale jakos nic z tego
;o(((

A tak sie nasluchalem ze ten PM agic to taki bezpieczny i mozna sobie nim
cuuuuda wyprawiac....;o(((((((

oswieccie mnie sajeszcze jakies szanse ????? Na te dane?????

mam zrzut ekranu . jpg, chetnym moge przeslac........
prosze o kontakt na priva.....

--
Pozdrawiam
PL_at_STI - Paweł Napierała - plasti_at_icpnet.pl