Re: Nowy CD-ROM - co wybrać ?

Autor: Sebastian Pasikowski (pasikowski_at_interia.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 12:22:18 MET

Dnia sob, 23 lis 2002 o 22:38 GMT, ButtHeadek napisał(a):

> Oczywiscie. Ubawilem sie jak nie wiem co. Jakos mialem ASUSA 50x i to

A co to ma do rzeczy?. Asus!=LiteOn

> dopiero byl odkurzacz. Teraz mam nagrywarke Liteon 24/10/40 i jakos
> moge wszystkie go sluchac, ogladac filmy, tylko mam jedno pytanie. Po

Raczysz żartować?
40!=52

> kiego wafla do sluchania muzyki potrzebna Ci predkosc 52x? Zainstaluj
> Nero Drive Speed i zwolnij sobie Cd na 4x i zobaczysz, jak lajtowo
> bedzie dziac. Z Cd to tak jak z nagrywarkami: tanie i dobre.

No, ten program jest chyba jakiś zwalony. Nie chce mi się zainstalować.
Zresztą, to po kiego mi cdrom a max prędkości x52 skoro mam go od razu
tak zwalniać?

> W sumie to masz racje.

To albo mam rację, albo się masz jakieś ale.

--
 -:- EKG/GG #1264107     [mailto: pasikowski_at_interia.pl]
                      registered witcomp.machine user #1