problem z dyskiem

Autor: otacon (lukas99_at_vcity.one.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 11:56:52 MET

Witam po raz pierwszy. Mam taki dziwny problem. Dysk QUANTUM FIREBALL
ST3.2A, 3.2 GB (troche stary). To jest właściwie dysk od qmpla. Miał na nim
zawsze 2 partycje, 1 i 2GB FAT16 oraz WIN95 na pokładzie. Poprosił mnie abym
my zrobił fat32 i zainstalował win98. I tu jest problem. Pierwszą partycję
udało mi sie założyć (mam win2k i partition magic 7.0). Jak zakładam drugą i
prooboje ją sformatować wyskakuje error (zawsze przy 95%). Jest jakaś
możliwość żeby dobrze sformatować dysk? Albo jakiś programik do
diagnozowania dysków? Prosze o pomoc, bo qmpel powie ze JA mu spiepszyłem
dysk ;)

Pozdr., otacon.