Re: LCD do 2 - 2,5 tys zł

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 11:10:53 MET

> to tak dla jasności ;-))
> głównie chodzi mi o wzrok, czy np. 17 cali LCD np. te co na allegro będzie
> gorsze dla oczu od jakiegoś CRT za 1-1,2 tys zł?

zalezy jak wyglada stan twojego wzroku:) kupujac dobry monitor 17" CRT za
powiedzmy okolo 1000zl bedziesz mial odswierzanie przy 1024x768 na poziomie
115-120Hz wiec przy takich parametrach mysle, ze twoj wzrok nie bedzie sie
meczyl ... co do jakosci obrazu tez nie jest zla ... a szczegolnie na
monitorach z maska szczelinowa ...
wszysto zalezy od tego ile masz miejsca na biurku ... jezeli monitor CRT nie
bedzie tobie przeszkadzal to ja bym polecal zakupienie wlasnie takiego ...
jezeli masz za duzo kasy a malo miejsca wtedy LCD ...

w tej chwili jest moda na LCD, ale ceny jeszcze az tak nie spadly, zeby
inwestowac tylko w LCD ... bo jesli chodzi o parametry to oprocz tego, ze w
LCD nie ma czegos takiego jak migotanie obrazu bo podswietlane sa stablinym
swiatlem to nie zyskujesz az takiej jakosci w porownianiu do CRT z maska
szczelinowa ...