Re: HDD 60gb i stara plyta

Autor: arlekino (arlekino_at_australia.edu)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 10:52:06 MET

perszing wrote:
> HI
>
> Sa programy przewaznie na stronie producenta dysku, ktore umozliwiaja
> zobaczenie przez starego kompa calego dysku.
>
> p.

sa ale chyba dzialaja w ten sposob ze wpisuja swoje dane
na MBR dysku a nie chce tego bo nie wiem czy struktura logczna dysku
zostanie zachowana dla plyt ktore widza duze dyski w biosie
to znaczy gdy wpisze z windows FDISK /MBR czy beda widzialy dane
czyli chodzi o jakis programik ktory w tle przejmuje obsluge i wszystko
tak ustawia by bez problemu mozna zastartowac system Wxxx z pominieciem
parametrow biosa
taki boot menager
dla mnie moze byc nawet z dyskietki z cdrom z partcji c
ale aby nad tym panowac w prosty sposob
na razie zworka cap limit wystarcza mi o tyle ze nie wiem jak
ograniczenie pojemnosci do <32G wplywa na rozmieszczenie danych
jesli nie wplywa to sprawe na razie mam rozwiazana
gdyz chodzi o przenoszalnosc dysku z systemem, a ten miesci sie ponizej
32G i jeszcze na razie sporo miejsca zostaje :-))))
moze jest jakis programik ktory partycje powyzej 32G moze przydzielic
jako dyski wymienne dlub dyski i wtedy bylby to komplet
nadto czy jest jakis program do ustawien parametrow wewnetrznych dysku
maxtor diamondmax plus9 typu tryby interfejsu IDE dma2 dma5