Re: BIOSem po kościach

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 10:24:28 MET

> Jak to zrobiłem na zupełnie różnych płytach (obie socket 7) i wszystko
potem
> działało. BIOS w jednej i drugiej płyty łączył tylko producent BIOSU
(AWARD)
> i więcej. Flashowanie powiodło się i sprzęt działa bezzażutu.

to co robiles nazywa sie rosyjka ruletka:))) Award robi soft do biosow a nie
same kosci wiec to nie ma najmniejszego znaczenia ... musiales trafic na
kosci o takiej samej pojemnosci, chodzace na to samo napiecie i pewnie tego
samego producenta ... np. winboard albo jakos tak ...
kazda kosc moze zachowywac sie w inny sposob ... ma swoja predkosc zapisu
... wiec przy slabyszych trzeba ustalac pewne odstepy miedzy bitami