Re: HDD 60gb i stara plyta

Autor: Chriss (krzyszp_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 05:08:54 MET

Mariusz Burzec wrote:

> 32gb,

> moge

> Miałem podobny problem. Producent płyty nie przyznawał się nawet do tego
że
> ją wyprodukował, ale po usilnych poszukiwaniach w internecie w końcu
> znalazłem bios do niej. Kiedy go w końcu wgrałem i tak się okazało że to
nie
> pomogło. Finał był w koncu taki że kupiłem dodatkowy kontroler Promise
> Ultra100, przerobiłem go na kontroler RAID i teraz wszystko mi śmiga aż
> miło. Po pierwsze nie mam już problemów z wykorzystaniem pełnej pojemności
> [...]

Niestety, bios jest po aktualizacji, nie pomogło. Przeniosłem dysk do
nowszego kompa, PM rozpoznał dysk jako 7773GB!!! Ale sformatował mi na
życzenie partycje 25gb (kopiowanie 10gb na ta partycje sie powiodlo).
Niestety po przeniesieniu z powrotem do mojego kompa system rozpoznaje ta
patycja, ale z badami. Dokupienie kontrolera odpada (finanse). Dzialam dalej
:-)
Pozdrawiam
Krzysiek