Dlaczego się wyłącza ????????

Autor: antares (gotan_at_poland.com)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 02:09:50 MET

Witam !

Mam problem z komputerem, całkiem nowy na płycie SHUTTLE AK32A VIA KT266A.
Duron 1300
Tydzień czasu chodził prawidłowo, natomiast po tygodniu sam zaczął się
wyłączać. Najpierw był to czs około 15 minut teraz jest już dużo krótszy.
Poodłączałem dysk, cd-rom, fdd, by sprawdzić, czy któreś z urządzeń nie
powoduje konfliktu, bądź zależności od systemu operacyjnego. Efekt jest
identyczny. Komputer wygląda tak jakby się zawiesił żadnej reakcji na
klawiaturę, czy reset. paląsię obie diody, zasilająca i od dysku. Wyłączenie
jest możliwe tylko po wyciągnięciu wtyczki.

proszę o pomoc !
pozdrawiam !
Piotr