Re: Celeron czemu nie?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 24 Nov 2002 - 01:06:13 MET

> Ojojojjj....
> A ja mysle ze jesli juz sie mamy faktow trzymac i chodzi o internet , biuro
> i czasem fim to wystarczy polowe tego.
> A podstawowe pytanie powinno brzmiec :
> - Ile kasy chcesz na kompa przeznaczyc.
> Chce sie zmiescic w granicach 2500-3000zl.{ bez monitora}.A dlatego
pomyslalem akurat o Celeronie 2,0 bo bedzie go mozna w razie potrzeby wymienic
np. na Pentium 4, bez koniecznosci wymiany plyty glownej itp.Przynajmniej w
najblizszej przyszlosci))))))))Pozdrawiam.A gdybym jednak zamiast Celerona
zdecydowal sie na Athlona, jakie coolery mozecie polecic, by bylo i "zimno"
i "cicho"?Pozdrawiam.