Re[2]: 17 cali czy 19 cali?

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 00:49:07 MET

Witaj Gabriel,

W Twoim liœcie datowanym 23 listopada 2002 (14:16:14) można przeczytać:

G> To co polecacie z 19-stek a co z 17-stek chodzi mi o modele.

Flatron 915 FT Plus.. jeszcze pare egzemplarzy ostalo sie w sklepach..
Jesli chodzi o jakosc obrazu i ergonomie to chyba lepszych nie
znajdziesz..

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl