Re: Temperatura pracy dysku twardego

Autor: Grzech (surym_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 23:37:06 MET

Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> napisał w
wiadomości news:2853127.ThsxxsVoGY_at_phoenix...

> Kurczę, to chyba trzeba się postarać, żeby na dysku osiągnąć 55°C? Ja
> przynajmniej jeszce nie widziałem >45°C (IBM DTLA, IC35L, Seagate BIV),
> ale może są lepsze grzałki :)

ja wsadziłem kiedyś moją barr2 20gb do kumpla komputera, (bloki, zima, 30 st
w pokoju) i jak wyjąłem to nie mogłem utrzymać w rękach. dobrze że spadła na
kanapę.

--
re5pect
Grzech.