Re: 17 cali czy 19 cali?

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 03:00:29 MET

Użytkownik "adam" <adam_at_adam.com> napisał w wiadomości
> "Gabriel" <gabriel_f_at_wp.pl> wrote
>
> Wyzszej klasy siedemnastka jest zdrowsza niz nizszej klasy dziewietnastka.
> Na Trinitronie polecam - moje oczy odzyly.
Przeciez nic o cenie nie bylo to co sie wyrywasz :)
Powaznie mowiac.. jesli myslisz przyszlosciowo to 19. Ale dobra 19.
Zauwaz ze kiedys standartem bylo 14 ,, potem 15..teraz 17 cali to standart.
Wiec idac z duchem czasu a i troche za wygoda zeby sie nie wpatrywac w maly
ekran ogladajac film czy w ogole kozystajac z komputera mysle ze warto sie
na 19 zdecydowac. O ile oczywiscie kasa nie gra roli , a licza sie oczy i
wygoda pracy , niestety dobra 19 to wydatek minimum 2tys zloty minimum. - tu
mowie juz bardziej jako grafik komputerowy bo zwyczajny zjadacz chleba moze
nie zauwazyc zbyt wielkiej roznicy.
Cala sprawa bardzo uogolniajac ma znaczenie jesli chcesz badz musisz
pracowac na maszynce z duzymi rozdzielczosciami.
Ja moge polecic sony. Mam 19 o 2 lat i jestem bardzo zadowolony , jako
zwykly user komputera i jako grafik.
Pozdrawiam.

--
Norbert