Re: szybki dysk

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 20:47:19 MET

 "sprocket" napisał :
:
: Barracuda...
: Szybkość duża, choć już nie "na topie", za to bezszmerowa :)
:
Oj, no nie wiem... I nie chodzi tu mi o jakieś własne doświadczenia, ale będąc ostatnio u kumpla w sklepie komputerowym, już po
godzinach pracy, usłyszałem, jak gdzieś na zapleczu jego szefowa do męża narzekała, że co drugi do nich wraca... I muszą je
odsyłać.. W każdym razie - odebrałem to jako przestrogę przed tymi dyskami... Co nie znaczy, ze każdy model jest trzaśnięty, ale
statystyka jest niepocieszająca...

--
.: Jacek S. :.