Re: 17 cali czy 19 cali?

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 18:39:20 MET

"Damian K." wrote:

> [ciach]
>
> Jednak jeżeli masz zmiar kupic najtańszą 19 to lepiej będzie jak kupisz za
> te same pieniądze 17 (zapewne bedzie lepsza) ja polecam na Trinitronie :)

Akurat w przypadku monitorow kineskopowych to nie do konca ... B.duza
rozbieznosc parametrow - dwa identyczne modele z kolejnymi nr seryjnymi moga
sie znacznie roznic..

Ogolnie wszystkie monitory sa "zdrowe" - powinny spelniac normy - jesli chodzi
o promieniowanie etc...
Problemem jest niestety ostrosc - szczegolnie w rogach ekranu , drzenie,
zbieznosc etc..
Z tanszych polecam Hyundai - dobra ostrosc - reszta podobnie.
Przy wiekszych monitorach musisz miec dobra karte graficzna ( 1200x1024 - 85
hz ) ostry obraz - niestety nie wszystki sie nadaja ...
Dobrze jest przetestowac pare sztuka - najlepiej jak masz mozliwosc
zwrotu/wymiany - nie ma to jak w domciu na spokojnie sie przyjrzec ...

A parametry wszystkie maja podobe (z zakresu tych istotnych )

Cena nie gwarantuje jakosc - to musisz sprawdzic sam... (a z serwisem nie
powalczysz... lepiej jak od razu dziala tak jak chcesz..)

Jak masz kase to popatrz na NECa

Trinitrony sa specyficzne i nie kazdemu leza...