ddr cl 2.5/2.0

Autor: MWmwMW (wwmw_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 17:19:25 MET

zdecydowalem sie juz na ddr, ale po przejzeniu grup dyskusyjnych w koncu
nie wiem czy ddr 266 z cl 2.5 czy 2.0 , lub 333 2.5 czy 2.0 oczywiscnie
kingstona,
ma to działać z ga 7va (KT400) i a1700+
czytalem ze kingstony 266 na 2.5 chadza bez problemu na 2.0
a poza tym nie wiem czy kupowac 333 , bo one chyba teraz nie
wykorzystraja mocy proesora (szyna 266) ale jak bym go w bliskiej
przyszlosci podkrecil to czy poszedl by na odpowiedniej szynie (jakiej?)
(oczywiscie nie mam za duzo pieniedzy wiec to tez jest dosc wazne:)
pozdr.