Re: Jaki system najlepiej zainstalowa

Autor: .::Przemo::. (przemo_23NOSPAM_at_o2.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 17:03:24 MET

Użytkownik Bartek napisał:
> Witam
> Jaki system najlepiej zainstalować i ewentualne korzyści i straty z
> poszczególnych wersji.
> Komputer ma być urzywany w domu a więc do wszystkiego.
> Najlepszym wyjściem będzie chyba dwa systemy, ale jakie ?
> 98se i 2000, 98SE i XP pro, ME i 2000, ME i XP
> Dzięki za wszelkie sugestie
> Pozdrawiam
> Bartek

jezeli dwa systemy to opcja druga jest najlepsza wedlug mnie, 98se
uruchomisz tu programy ktore nie rusza na windowsach z serii nt, a xp
jest stabilniejszy od 98se i mozesz uzywac go do powazniejszych zeczy,
mozna tez zainstalowac 98se i 2000 to juz wsumie niewielka roznica
wporownaniu z pierwsza opcja

--
.::Przemo::.