Plyta ASUS P2-99 i Baracuda 80GB

Autor: Miron (miroambro_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 16:35:12 MET

    Witam,

mam pytanie do posiadaczy płyt ASUS P2-99 na chipsecie I440ZX. Próbowałem do
takiej płyty podłaczyć Barracudę IV 80GB i BIOS nie znajdował tego dysku.
Zaktualizowałem BIOS do wersji 1012 z 03.03.2000 i dalej nic. BIOS widział
tego Seageata dopiero po przełożeniu zworki w pozycję 'CLIP 32GB'.
1. Czy istnieje nowszy BIOS od opisywanego powyżej (ściagałem go ze strony
ASUSA)?
2. Jeśli nie to jak posiadacze takiej konfiguracji sobie radzą z tym
problemem?

--
Pozdrawiam
Miron