Problem z uruchomieniem PC

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 13:11:16 MET

Hej!!
Więc jest tak:
Pewnego poranka włączam komputer - sprzęt się uruchamia, sczytuje sobie RAM, napędy i.... następuje restart ( prawdopodobnie w
chwili, kiedy powinien już uruchamiać Windę ) i tak w kółko...
Drugie zdarzenie:
Komp pracuje normalnie, wszystko O.K. w pewnym momencie jeden z dzieciaków ( akurat sobie grał ) wyłączył go w sposób nader
brutalny - po prostu nacisnął wyłącznik na listwie zasilającej. Po ponownym uruchomieniu Winda zaczyna się uruchamiać , no i
właśnie - stoi na napisie "Trwa uruchomianie systemu Windows XP". Ponowna reinstalacja ( i z Ghosta, jak i od podstaw ) - to samo.
Jedyny skutecznym rozwiązaniem tych dwóch zdarzeń było resetowanie biosu!!
I teraz pytanie - co może być przyczyna tego zachowanie? Dysk, płyta główna? Po pierwszym razie pomyślałem o samym systemie...A może
to dwa różne powody? Generalnie wybrnąłem z tych opresji ( reset biosu ), ale nie wiem, czy nie zacząć się martwić o któryś z
podzespołów...Sprzęt:
Duron 800Mhz
Płyta ECS K7S5A ( niestety na SISie - jedni chwalą, inni ganią)
512MB SDRAM
Grafika: GeForce DDR 32MB AGP + TV-OUT
Modem Pentagram hex2 56l
Dysk twardy Western Digital 40GB
Nagrywarka Teac CD-W58E
Zasilacz nowy, 300W ( kupiony wraz z obudową Exodus, ale pierwszy przypadek był w poprzedniej, 250W Codygenie )
Aha - system Windows XP Proffesional...

Proszę o jakieś sugestie, pomysły, rady...
Pozdrawiam

--
.: Jacek S. :.