Re: Thunderbird 1,4

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 10:37:04 MET

> 2. Posiadam plyte ECS K7VZA (max ustawienie magistrali 112), czy ktorys z
> grupowiczow posiada taka plyte i czy po aktualizacji biosu moze ona
> wspolpracowac z procesorami AMD Athlon XP (magistrala 133)

Jeżeli masz płytę rev. 1.0 to zapomnij o Athlonie XP, jeżeli natomiast 3.0
(chipset KT133A) to możesz ustawić FSB na 133MHz i wtedy masz 60% szanse na
AXP. Zależy to od tego kiedy wyprodukowano płytę. Napisz do niemieckiego
supportu (w tajwańskim mnie olali) i podaj im numer seryjny płytki. Oni na
jego podstawie napiszą co tam możesz włożyć.

BTW. Na tej płycie to podobno 166MHz pójdzie - http://www.dwa.glt.pl/ ale
tego to ja nie wiem.

--
Tomasz Jerzy Dzioch /TJD/
mail: tjd_at_klub.chip.pl      gg: 4541191