Re: Star Office

Autor: Wojciech Gasek (dumston_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 10:27:34 MET

Speedy napisał:

>Witam !!
>

>Mam problem, może ktoś mi podpowie :
>1) gdzie można dostać program Star Office? (może jakaś gazeta komputerowa,
>internet odpada, nie mam stałego łącza a to zajmuje 74MB)

Instalki w prasie, ale ja osobiście polecam OpenOffice 1.0
(o ile tylko w kompie jest co najmniej 128MB RAM inaczej strasznie
się ślimaczy)

>2) czy StarOffice jest kompatybilny z Wordem tzn. mam dużo plików pisanych w
>Wordzie i nie wiem czy da się przenieść do StarOffice?
>Jeżeli ten temat nie pasuje do tematyki grupy to proszę mnie odesłać do
>właściwej.

Star office 5.2 otwiera dokumenty Worda, z tym że czasem trzeba je
przeformatować (odpowiednio ustawić tabele, obrazki itp), poza tym no
problem, OO 1.0 podobnie.