Re: ECS K7S5A i moje rozwiazanie problemow...

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 18:11:00 MET

Napisalem o tym nie po to, zeby w jakikolwiek sposob zachecac do kupna tej
plyty, tylko pomoc tym ktorzy juz ja kupili.
Osobiscie od pewnego czasu przezucilem sie na kupowanie Shuttle AK-32A,
ktora oferuje troche wieksza tolerancje na jakze tani teraz SDRAM PC-133, i
porownywalne parametry z K7S5A.
Ale po zmianach ktore zrobilem kilka kompow zaczelo calkowicie stabilnie
pracowac na 150/150 (jednak tutaj bardzo wiele zalezy od pamieci).
Pozdrawiam,
janekbo