Re: usb - podlaczanie bezposrednio pod plyte

Autor: Afaj (afaj_at_astercity.net)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 07:33:41 MET

Użytkownik "Danonwoj" <wdaniun_at_WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w wiadomości
> Nie polecam! Ale nie polecam także kontrolerów (na slot PCI) tzw. PCI to
> USB...Kumpel kupił i mu coś nie działa...(też drukarka).

 Hmm... ciekawe ja osobiście dokładałem takie karty do kilkudziesięciu
komputerów i poza jednym wyjątkiem (zresztą co później wyszło - uszkodzona
płyta) nie miałem najmniejszych kłopotów. Jeżeli oceniasz cos na podstawie:
"bo kumpel kupił i mu nie działa", to powstrzymaj się, taka ocna raczej
większego sensu nie ma.

--
 Pozdrawiam
Rafał Jaśtak