Re: Monitor Flatron 19"

Autor: krzyniu (krzyniu_at_hotpop.com)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 23:37:16 MET

To wiem, tylko że 915ft+ chyba nie miał złącz BNC i troszkę mniejszą
częstotliwość odchylania poziomego (111kHz w F900P). Chodziło mi raczej o
to, czy ktoś miał z nim problemy (z F900P) przy współpracy z kartami
graficznymi korzystając z kabla D-Sub.

pozdrowionka
Maciej

Ja miałem trochę problemów z tym modele LG. Po podłączeniu do GeForce Ti4200
zero reakcji ze strony monitora, no może przesadziłem, ze trzy razy lampka
zmieniła kolor ;) Z moj starą kartą, GeForce 256 monitor normalnie działał.
Dopiero wymiana kabla na BNC pomogła (54 zł. w Media Markt, wiem, wiem
strasznie przepłacilem ale śpieszyło mi się :) Najważniejsze, że już działa.

kris