Prosze pilnie pomozcie!!!!

Autor: marcin kowalski (margge_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 22:11:53 MET

Bardzo prosze o pilna pomoc.Zdarzylo sie cos co nigdy mi sie jeszcze nie
przytrafilo.A wiec...
Mam system postawiony na WinXP PL.Jako,ze kisily mi sie stery iTouch do
klawiatury postanowlem zastosowac ystem restore,czyli przywracanie
systemu.Ku mojemu OGROMNEMU zdziwieniu komputer zrobil
przywracanie,uruchomil Windows i ...ani klawiatura ani myszka NIE
dzialaja.Nie moge absolutnie NIC zrobic z kompem,po prostu klawiatura i
myszka nie dzialaja.Podpialm drugi zestaw klawiatury,sadzac ze tamta jest
zepsuta i dalej nic.Napiszcie prosze co moge zrobic,nie moge nawet
sforatowac dysku ani uruchomic trybu awaryjnego.ten tekst pisze z kompa
soistry.Co MAM robic????Juz dlugo bawie sie komputerami ale COS takiego po
raz pierwszy sie mi przytrafilo!!!!!Czekam na odzew na GRUPE(tylko)