pamięć dwustronna

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 20:07:45 MET

Zepsuła mi sie pamięć 128 MB PC133. W serwisie dali mi za zepsutą pamieć
jednostronną. Nie chciało hulać.Wymienili mi na pamięć lepszej jakości -
pamięci Nanya , ale też jednostronne. Mam w efekcie jedną kostke pamieci 128
MB PC133 "dwustronną" i drugą nową "jednostronną" 128 MB Nanya. Jak na razie
komp działa. I teraz pytanie czy powinienem żądać od sprzedawcy pamięci
"dwustronnej" ? Z tego co sprawdzałem to te dwustronne dwa razy więcej
kosztują od jednostronnych. Jakie mam prawa w związku z tą reklamacją
pamięci. Mimo że mi sprzęt działa moge się domagać od nich tych dwustronnych
?

dzięki za odpowiedzi
rafi