Re: ECS K7S5A i moje rozwiazanie problemow...

Autor: Jacek (jacmac_at_go2.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 20:05:26 MET

janekbo naskrobał:

>Ja i moi klienci mieli to samo...
>Gubienie biosu, niewykrywanie dyskow, przypadkowe zwisy wszystko
>przy usatwieniu bazowego FSB na 133MHz.
> ECS K7S5A jest to maly
>pomaranczowy klocek ktory przy intenesywnym korzystaniu z kompa
>juz po kilku minutach powoduje poparzenie dociekliwego badacza
>temperatury :)

Właśnie skończyłem sobie składać kompa na tej płycie i oczywiście
są usterki. Gubią się ustawienia 133/133 a po wyłączeniu komp nie
daje się włączyć bez resetowania. Tyle na razie, zobaczymy co dalej.
Ale zaraz pomacałem ten radiatorek i właściwie to on jest zimny jak
grób. Fakt, że komp jest "na biegu luzem".
Jest znana jakaś recepta na gubienie ustawień 133/133? (po restarcie
raz na kilka razy jest 100/100)

Jacek