Re: BIOSem po kościach

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 19:51:51 MET

> Czy jeśli mam dwie różne płyty na biosie tej samej firmy to
> czy mogę ładować do kości BIOS dowolnej płyty, ale tej samej
> firmy?
> Oczywiście firmowym oprogramowaniem (np.ze strony producenta
> płyty). W tym przypadku bios jest Award'a.

nie do konca rozumie co chcesz zrobic ... mam rozumiec, ze przymierzasz sie
do flashowania BIOS'u na "goraco" (przy wlaczonym kompie zmienic kosc) ???
Jezeli tak to:
1) musisz zaopatrzyc sie w oprogramowanie do flashowania plyty glownej na
ktorej bedziesz robil cala operacje
2) kosc ktora flashujesz musi byc identyczna z ta ktora jest oryginalnie na
plycie (chodzi o pojemnosc pamieci i producenta)
3) zanim uruchomisz kompa musisz podwarzyc na tyle BIOS zeby dalo sie go
latwo wyciagnac ...

A pozniej zapodajesz odpowiedni plik w formacie binarnym i mozesz robic co
chcesz ...

Osobiscie nie polecam takiego flashowania, chyba ze plyta jest na tyle
tania, ze w razie jakiegos uszkodzenia nie bedziesz mial za duzych kosztow