Re: denerwujacy serwis i sprzet:)

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 19:32:32 MET

> ta plyta ma klopoty z przydzielaniem przerwan
> pod biosem i w windowsach 98se
> takie wlasnie objawy mialem gdy dodawalem karte tunera telewizyjnego
> komputer sie wieszal po starcie i robil inne cuda
> po zainstalowaniu tej karty jako pierwszej
> wsrod innych wszystko wracalo do normalnego porzadku
> az do czasu ewentulanego przenumerownia pzrerwanz powodu innych ustawien
> lub innej konfiguracji

problemy jakie sa z ta plyta mozna by wymieniac dlugo, ale ja mam inny
problem ...
plyta zachowuje sie jakby byla totalnie padnieta, ale tylko czasami!!! przez
reszte czasu zachowuje sie jakby komp byl 100% sprawny ... i to jest dla
mnie problem ... bo daje do serwisu a ci mi mowia ze jest ok ... no i maja
czesciowo racje bo u nich przeciez dziala przez kilka dni nonstop ...