Re: Jak otworzyc nagrywarke-bezpiecznie?

Autor: arlekino (arlekino_at_australia.edu)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 18:52:56 MET

Michał M. wrote:

> A jeśli karteczka poruszy się i "potrąci" kręcącą się z dużą prędkością
> płytę? Płyta rozwiali się w czasie pracy napędu i może rozwalić laser...
> Nagrywarek jeszcze nie rozkręcałem, ale wiele razy rozkręcałem CD-ROMy i za
> każdym razem wszystko się udawało.
>
> Pozdrawiam

bez strachu jak rozbierales cdromy to i z nagrywarka sobie poradzisz
tylko dzialaj delikatnie i zwroc uwage na to ze czesto stosuje sie
zatrzaski i nie wszystkie srubki skrecaja obudowe
poniewaz szkielet jest taki jak w cdr sam wiesz ze nie mozna nic uszkodzic
masz racje z ta karteczka moze uszkodzic ale laser plyta sie nie
rozpadnie :-) tak latwo