Re: denerwujacy serwis i sprzet:)

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 15:09:54 MET

> skoro to nie twoj komp to sie tym tak nie przejmuj, wypij piwo czy cos :)

latwo powiedziec ... chodzi o to, ze jak zalicze wpadke u cheefa to moze
zaszkodzic to moim interesom ... chociaz ja niby tylko asystuje przy
oddawaniu i odbieraniu z serwisu tego kompa ... szukam sposobu zeby zrobili
go wreszcie porzadnie i zeby sie pozbyc tego problemu ... niby kasa z tego
jest, ale to nie mozna trwac wiecznie ... bo ktos sie moze zdenerwowac ...
(i pewnie to nie bede ja bo mam b. duza cierpliwosc)