Re: denerwujacy serwis i sprzet:)

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 14:18:29 MET

> Jaki zasilacz?

pojecia nie mam jaki bo przeciez nie mam dostepu do srodka bo zaplombowali
obudowa chyba codegen wiec zasilacz standard 300W dla takiego typu obudowy
... zadna rewelacja, pewnie najtanszy ...

OK)

> Spróbuj zaktualizować BIOS do najnowszej wersji. Jeśli
> problem nie ustąpi, masz uszkodzony egzemplarz płyty.

robilem aktualizacje, ale o tym chyba powinien pomyslec serwis, ktory
niestety nie radzi sobie zbyt dobrze ...

> W ogóle czy w określonych okolicznościach?

podczas jednej z wielu reklamacji akurat przestal dzialac reset ...
stwierdzili, ze to kabel zle podlaczony a nikt przeciez nie grzebal w tym
kompie oprocz nich ... a przeciez wczesniej dzialal ...