Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 13:19:39 MET

Delfin UM wrote:
> A tak wogóle żeby ocenić tę płytę wystarczy czytać tę grupę; nie ma
> dnia, żeby nie pojawił się post "mam ECS-a k7s5a i coś tam i to nie
> działa: pomocy".

Tak cały czas nurtuje mnie sprawa tych płyt i dochodzę do wniosku, że
sporo winy leży po stronie SiSa. Miałem kiedyś do czynienia z płytami na
SiSie. Dopóki nie wychodziło się poza absolutnie minimalne ustawienia to
było dobrze. Jedną płytę nawet mam (wciąż). Asus SP98AGP-X. Pierwsza i
ostatnia moja płyta na SiSie. G**** pierwszej kategorii.

--
Raf
raist_at_poczta.fm