Re: Pamiec DDRAM, 2 pytanka...

Autor: Greg Marsden (ram_at_na102.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 14:00:14 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Pamięć albo działa, albo nie działa. Pamięci rzadko psują się
> w czasie pracy (choć zdarza się to). Głowna różnica między
> pamięciami marki dobrej i parszywej polega na parametrach,
> a więc i na wydajności.
[...]
Nie do końca się zgadzam. Rozrzut parametrów w pamięciach NoName może być na
tyle duży, że w jednych płytach mogą działać w innych nie. Powiedzmy, że
rolę grają cechy osobnicze modułu i płyty.
Nie tak rzadko też zdarza się, że pamięc niby działa ale nastepują
przypadkowe zwisy systemu, resety i inne takie. Po wymianie modułu problemy
mogą ustapić.
Z pamięciami mam styczność na codzien i nigdy nie kupię sobie NoName.
Kupując taką pamięć możesz nabyć bardzo dobry moduł jak również skrajnego
knota.

pozdrawiam
Greg M