Re: Jak zwolnić wiatrak w zasilaczu?

Autor: SaX (saxs_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 13:49:22 MET

Użytkownik Samotnik napisał:
> No właśnie - ktoś pisał, żeby puścić go na 7V lub 5V (już nie pamiętam)
> - jak to zrobić? Łopatologiczny opis, niewiele dłubię w bebechach. Jakiś link?

        Hej
  zrozumiem ze chces wyciszyc chałas z komputera.
Ja uzylem najprostrzej metody, wstawilem szeregowo rezystorki
do wiatraczka od rocesora jak i od karty graficzne(oczywiscie nie
przecinajac przewodow, by nie stracic gwarancji). I
efekt jest piorunujacy. cicho.
Rezystancji juz nie pamietam ale tak 60-100 ohma.
Trzeba po esperymentowac

Pozdrawiam

--
    __o            S A X             __o