Re: LG 40x12x40 (GCE-8400B ) OEM

Autor: Borys Pastuszek (boryspasNOSPAM_at_red.alpha.net.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 13:47:33 MET

> Moja kuzynka posiada taka o to wlasnie nagrywarke. Wszystko dziala ok, ale
> zastanawiajacy jest czas nagrania jednego cdka. Otoz ostatnio przegrywalem
> jedna plytke, o pojemnosci 435mb z predkoscia 24x. Po 12 minutach zrobilo
> sie dopiero ~12%. Imho to troche za dlugo - tak samo jest z filmami. 700mb
> nagrywalo 20 min przy 16x i jeszcze do tego 16 min jakiejs kompilacji (?)
> Posiada ona c400+64ram - czy to moze byc przyczyna tak dlugiego czasu
> potrzebnego na przrganie jednej plytki?

Jaka plyta ? Jaki dysk? Czy wlaczone jest DMA ? Ta nagrywarka dosc mocno
obciaza proca (PIO-4), chociaz u siebie nie zuwazylem niepokojacych objawow
przy nagrywaniu x24 (ale na duronie 1,3). To, co opisujesz wyglada mi na
dzialanie systemu zabezpieczenia zapisu - twardy dysk (lub reszta systemu)
nie wyrabia z dostarczaniem odpowiedniej ilosci danych do nagrania i
nagrywarka caly czas robi przestoje. 64MB to niezawiele jak na dzisiejsze
czasy... Jaki system operacyjny ? Jesli np Win ME lub ma sporo programow w
pamieci, to komp korzysta dosc intesywnie ze swapu i efekt jak wyzej...

Pozdr
Borys