Re: Detonatory 40.72

Autor: Piotr Czubkowski (pc20069_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 13:40:40 MET

On Fri, 22 Nov 2002, MS wrote

> A no właśnie. Ja też proszę o jakieś sugestie co do tych detonatorów.

Well... Ja zainstalowalem i po paru godzinach odinstalowalem -
wydajnosc nie wzrosla zauwazalnie (GF2Ti, 64MB, Prolink), a
wyjscie TV odmowilo posluszenstwa - tzn. dziala, ale po powrocie
z TV-Mode na zwykly monitor (uzywam TVToola) nastepuje totalne
rozsynchronizowanie obrazu - pulpit nabiera jakiejs dziwnej
czestotliwosci odswiezania, zmniejsza sie jego rozmiar, obraz
drzy i rozjezdza sie w liniach - slowem cuda. Na poprzednich
detkach wszystko chodzi dobrze...

Pozdrawiam,
TnC^