Re: ECS K7S5A i moje rozwiazanie problemow...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 13:08:40 MET

Luka wrote:

> eee tam nie przesadzaj samochody tez sie kupuje i ulepsza :)

Co ma piernik do wiatraka? Czy kupujesz nowy samochod i musisz go przebiac
zeby wogle jezdzil?

> i ile w tym zabawy. co do mobo to faktycznie powinna dzialac od
> razu ale zwazywszy na cene i w sumie dobre dzialanie to takie
> ulepszanie nie jest jakims problemem.

Dlaczego mam cos takiego robic skoro w podobej cenie moge kupic plyte,
ktora nie sprawia takich problemow?

> wychodzi na to ze ta plyta jest dla entuzjastow.

Dokladnie ;)

> i tacy niech ja kupuja. szkoda tylko ze ECS nie pisze o tym na
> pudelkach :)

A co to byla by za zabawa dla tych entuzjastow.... przeciez oni uwielbiaja
grzebac i sie myczyc by ich ukochana plyta wkoncu zaczela dzialac... :)

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality