Problem: Nagrywanie CD ( NERO) + WinXP

Autor: Pawel Brzozowski (brzoza_at_rower.com)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 13:08:09 MET

Czesc,

Mam nagrywarke LG (GCE-8240B, jakby co). Jak ja kupowalem, mialem
postawiony Win98 - wszystko sie ladnie poznajdowalo, zaistalowalo i
hulalo. Plytki wypalalem korzystajac z NERO. Bylo fajnie ;-)

Pewnego pieknego dnia zmienilem sobie system na WinXP... no i zaczely
sie klopoty (z nagrywaniem). Za jasny gwint nie moge sobie w NEGO nic
wyspawac - niby zaczyna spawac, ale dosc szybko przestaje (po ok 3%)..
tzn. wyglada ze niby dalej dziala, ale dochodzi do 3%, gasnie dioda
"write" przy nagrywarce i nic sie nie dzieje.
Sciagnalem sobie najnowsze Nero (poprzednie mialem z marca/kwietnia
2002), obecnie mam najnowsza wersje, ale nadal nic to nie pomaga ;-(
Jeszcze jedna dziwna rzecz - mimo ze nagrywarka moze spawac 24x i
dawniej nie bylo z tym zadnych problemów, teraz w oknie wyboru szybkosci
jest mozliwa tylko jedna opcja: 4x

Czyzby byl jakis problem na linii XP -> nagrywarka -> Nero?

Bede bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie.

Pozdrowienia,

--
Pawel Brzozowski
portal e-gory.pl - najwyzszy poziom górski