Re: Celeron 300 +AsusP2B

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 12:43:29 MET

> Asus P2B-S rev 1.04

powinien dzialac, jak pisalem co ustawisz zworkami od mnoznika i tak nie ma
znaczenia, a jak chcesz miec pewnosc to zerknij tu
http://www.asuscom.de/support/techmain/FAQ/mobo_cpu/faq086_CPU_Upgrade_III.h
tm

z tego co pisza to rev. 1.04 i 1.04. powinny obslugiwac, zreszta wg
oficjanych informacji moj P2B rev.1.02 nie powinien a jednak obsluguje,
najwazniejsze wrzuc najnowszy BIOS z aktualnymi mikrokodami prockow
nie wiem jak z napieciem moze tez trzeba bedzie wymusic co najmniej 1.8V

najlepszym rozwiazaniem byloby pozyczyc od kogos i sprawdzic, ja bylem w tej
komfortowej sytuacji ze kupowalem jak byly ogolnodostepne i umowilem sie na
mozliwosc zwrotu gdyby bylo cos nie tak

pozdrawiam