Re: ECS K7S5A i moje rozwiazanie problemow...

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 12:36:29 MET

> Ja i moi klienci mieli to samo...
> Gubienie biosu, niewykrywanie dyskow, przypadkowe zwisy wszystko przy
> usatwieniu bazowego FSB na 133MHz.
> Teraz gdy wymienilem wszystkim chlodzenie na chipsecie problem odszedl.
> Przy 100 prawie wogole sie nie grzal i chodzil super stabilnie, przy 133
> wrecz przeciwnie.
> Po wymianie na radiator z wiatraczkiem, przy 133 chodzi jak marzenie.
> Chodzi o to, ze SiS 735 ma wszystko w jednym -tzn wszystkie mostki itp.,
> podczas gdy inne chipsety sa rozdzielone na NBridge i SBridge -co
powoduje,
> [...]

Moj ECS nie ma takich problemow, dzial juz ponad rok bez niczego (jedyne co
to dodatkowy wentylator w obudowie)
problem mialem z modemem Pentagram, ale wlozylem inny do AMR i dziala
na biosie OC nawet daje sie to podkrecac
ECS K7S5A (rev. 1) + AMD 1.13 FSB 266, DDR 256 Kingston, HDD 30 GB U5
Seagate, CD x52, CDR x2x6, ATI 9000 Saphire

MaPia